Pokud zboží nesedí
JAK POSTUPOVAT, POKUD MI OBLEČENÍ NENÍ?
I přes pečlivé přeměření a výběr oblečení se občas může stát, že Vám objednané oblečení nebude sedět či jinak vyhovovat. Zde najdete návod, jak v takovém případě postupovat.Jaké možnosti tedy existují?-
Oblečení Vám vyměníme za jinou velikost nebo i jiné zboží.
-
Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět
V případě výměny ještě doplníte požadovanou velikost oblečení, popř. název, kód a barvu v případě, že chcete oblečení vyměni za jiné zboží.
Pokud chcete oblečení pouze vrátit (bez výměny), pak jen na dodací list uvedete číslo účtu, kam vám máme vrácené peníze poslat. Pokud neuvedete žádné číslo účtu, vrátíme vám peníze složenkou.Zásilku s takto vyplněným dodacím listem pak jen pošlete doporučeně na adresu, která je uvedená na zadní straně tohoto dodacího listu.Co mám čekat dál?Dodání vaší zásilky k nám může trvat i několik dní. Jakmile k nám však dorazí, budeme Váš požadavek ihned řešit.
Pokud budeme mít zboží, za které chcete vrácené oblečení vyměnit, na skladě, pošleme Vám nový balíček do 5 pracovních dní.
Může se však také stát, že oblečení, které chcete, zrovna bohužel skladem nebude. V takovém případě čekáme na jeho naskladnění (v případě výrobků ze stálé nabídky) – zboží bývá opět na skladě do 3 týdnů. Pokud Vám zásilka s vyměněným prádlem nepřijde do 10 pracovních dní a nebudete chtít čekat na naskladnění zboží, ozvěte se prosím na naši zákaznickou linku 608822334 nebo e-mailem na info@collfashion.cz.Jak je to s platbami při výměně nebo vracení zboží?Pokud nevyhovující zboží jen vracíte, je to jednoduché – do deseti dní od doručení Vaší zásilky k nám posíláme peníze na Váš účet (popř. složenkou). Pokud máte nějaké další otázky týkající se nákupu na Collfashion.cz, nebo kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na info@collfashion.cz.