Doprava
Způsoby dopravy
U doručení, máme uvedeno, že se k Vám balíček dostane do 2 pracovních dnů. Nyní Vás chceme požádat o trpělivost, doručení se může pozdržet od 3 do 4 pracovních dnů.
Zásilkovna
Zásilkovna je široká dodavatelská síť s více než 7 000 výdejními místy v ČR, na která si můžete nechat doručit objednané zboží snadno, levně a rychle.
Snadné sledování zásilky
Dodání do dvou dnů na více než 7 000 poboček v ČR
Vyzvednutí zboží kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla
Možnost rozbalení zásilky při převzetí
Uschování objednávky na pobočce až po dobu 21 dní
Doručení na kteroukoliv pobočku jen za 79 Kč
Snadné sledování zásilky
Dodání do dvou dnů na více než 7 000 poboček v ČR
Vyzvednutí zboží kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla
Možnost rozbalení zásilky při převzetí
Uschování objednávky na pobočce až po dobu 21 dní
Doručení na kteroukoliv pobočku jen za 79 Kč
Sledování zásilky
- Sledování zásilky na webu nebo telefonech s Androidem i iOS
- Zaslání e-mailu s trasovacím číslem ihned po předání zboží dopravci
- Prodloužení úschovy, správa zásilky i heslo pro vyzvednutí – vše v aplikaci
GLS. Česká republika dopravní společnost
Spolehlivé doručení v České republice
Standardní čas doručení následující pracovní den od převzetí k přepravě platí pro celou Českou republiku včetně přepravy do a z odlehlých oblastí. GLS
nabízí speciální řešení pro odesílání malých balíků pod názvem přepravního produktu BusinessSmallParcel. Zvýšená bezpečnost malých balíků je zajištěna
odděleným tříděním a přepravou s využitím speciálních pytlů a boxů, které představují doplňkovou ochranu citlivého zboží.
Osobní odběry
-
Osobní odběr na prodejnách v Ostravě, Novém Jičíně, Vyškově a Šumperku je ZDARMA. Taktéž na centrálním skladě na adrese: Rychaltice 159, 739 46 Hukvaldy
-
Při osobním odběru je za zboží možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
-
Vyčkejte prosím na e-mail či SMS s výzvou k vyzvednutí zboží (obojí Vám bude zasláno, až pro Vás bude zboží připraveno).
-
Nárok na vydání zakázky prokažte výtiskem e-mailu či textem doručené SMS obsahující číslo zakázky.
-
Zásilku si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
-
V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
-
Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
-
Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.